Nasze działania w ramach projektu:
- Poznanie miasta naszego partnera:
- Stosując metodę webquestu polscy uczniowie zbierali informacje
o Draguignan. Wypełniali przygotowane karty pracy dotyczące tego miasta. Utrudnieniem była konieczność korzystania ze stron anglojęzycznych i stron w języku francuskim. - Uczestnicy przygotowywali w grupach prezentacje w programie
PowerPoint o najważniejszych i najciekawszych obiektach w Draguignan.
Korzystali z zasobów Internetu, stron anglojęzycznych i w języku
francuskim, słowników internetowych. Draguignan prezentacja; Najważniejsze obiekty Draguignan; NAJWAŻNIEJSZE OBIEKTY W DRAGUIGNAN; Obiekty w mieście
- Stosując metodę webquestu polscy uczniowie zbierali informacje
- Aktywności związane ze Świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem
- Wspólnie ustalono, że uczestnicy wykonają dla siebie nawzajem plakaty świąteczne, na których krótko zaprezentują swoje ekipy. Polscy uczniowie wykonali plakat, na którym zamieścili m.in. swoje fotografie – jako dekoracje bombek i kwadraty SUDOKU – jako prezenty pod choinką (nawiązanie do tematu naszego projektu). Fotograficzną relację z tworzenia projektu, wykonaną za pomocą aplikacji Powtoon, zamieściliśmy na platformie TwinSpace.
- Przesłano plakat oraz drobne upominki i słodycze do Draguignan.
- Każdy uczeń złożył swojemu francuskiemu koledze/koleżance świąteczne życzenia korzystając z interaktywnej tablicy Padlet. pl.padlet.com/embed/psk1kk1fy20r
- Prezentacja uczestników
- Stworzyliśmy plakat, na którym zaprezentowaliśmy cała polską ekipę.
- Wszyscy uczestnicy przedstawili się parterom wykonując akrostyki
z pierwszych liter swojego imienia, w taki sposób by użyte słowa opisywały ich cechy charakteru lub zainteresowania. Uczniowie wykonywali je w edytorze Word lub za pomocą programu PowerPoint. Wszystkie prace zebrano w książeczkę elektroniczną. Polskie akrostyki
- Prace związane z układaniem matematycznych Sudoku:
- Uczniowie rozwiązywali Sudoku na kartach pracy oraz online na stronach internetowych w szkolnej pracowni komputerowej; http://app.emaze.com/@AOZCQITZ/sudoku-grids#1
- Uczniowie rozwiązywali przykładowe matematyczne Sudoku, przygotowane przez nauczyciela, a następnie sprawdzali swoje rozwiązania na tablicy. W Sudoku pojawiły się treści z arytmetyki i geometrii, była więc okazja do przypomnienia sobie wielu wiadomości. Najpierw należało rozwiązać matematyczne zagadki, a dopiero potem rozwiązać Sudoku. Zobaczcie jak pracowali uczniowie: http://play.smilebox.com/SpreadMoreHappy/4e4449784e7a67334f446b3d0d0a
- Tworzyli pierwsze własne matematyczne Sudoku w szkolnej pracowni komputerowej. Pracując w dwuosobowych zespołach rysowali siatki Sudoku, wpisując zamiast cyfr litery. Tym razem zagadki, które układali uczniowie, dotyczyły działań arytmetycznych. Korzystając z edytora równań programu Microsoft Word zapisywali równania, których wynik był jedną z cyfr od 1 do 9. http://www.smilebox.com/playBlog/4e4449794d4463304e44593d0d0a&blogview=true
- Kontynuujemy nasze prace: http://www.picturetrail.com/sfx/flicks/preview/9081526
- A oto efekt prac naszej ekipy: http://en.calameo.com/read/001901330c5089a950ab0
- Wspólny efekt prac wszystkich uczestników projektu z Polski i Francji – magazyn matematycznych Sudoku: http://en.calameo.com/read/00185077622441e4306ba
Uczniowie stworzymy chmury wyrazów podsumowujących prace nad naszym projektem: https://www.youtube.com/watch?v=nzY0VuTiceI
Projekt nagrodzony Krajową i Europejską Odznaką Jakości eTwinning:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz