Uczestnicy projektu mieli poznać prace kilku artystów (Jasper Johns, Kandinsky, Piet Mondrian, Victor Vasarely), opisać je w języku angielskim odnajdując na nich kształty geometryczne (2D i 3D). Mieli poznać własności tych figur. Własne prace artystyczne uczestnicy mieli wykonywać korzystając z ICT (komputery, programy komputerowe, podstawy Geogebry). W ramach konkursu uczniowie wykonają pracę wzorowaną na pracach jednego z czterech poznanych artystów. Zwycięzcy zostaną wyłonieni poprzez głosowanie uczniów na platformie TwinSpace.
Wysłaliśmy nasze wizytówki, drobne upominki oraz widokówki z Wrocławia do naszych partnerów w Draguignan. Swoje własne „wizytówki” uczniowie wykonali w postaci gotowych do sklejenia siatek sześcianów (na ścianach były ich zdjęcia oraz krótkie informacje w języku angielskim).
Przygotowaliśmy nasze komputerowe prezentacje:
http://prezi.com/f3r-qifop5kq/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share
Uczestnicy zbudowali sześciany, które są wizytówkami naszych partnerów- są dekoracjami naszych sal:
Na zajęciach kółka składaliśmy bryłki bez kleju:
http://www.smilebox.com/play/4d7a6b304f4449794f54453d0d0a&blogview=true&campaign=blog_playback_link&partner=smileboxq
Poszukiwaliśmy wszystkich siatek sześcianu:
http://www.calameo.com/read/0019013305be4379cfaba
Poznawaliśmy wielokąty w języku angielskim i rozwiązywaliśmy zadania, których polecenia zapisano w języku angielskim:
http://www.calameo.com/read/001901330e05ddc6af82c
Ex2
ex3_3Dshape
Otrzymaliśmy informacje o sztuce abstrakcyjnej i artystach-abstrakcjonistach:
ABSTRAKCJONIZM
Dokładniej poznaliśmy twórczość czterech abstrakcjonistów. Interesują nas Wassily Kandinsky, Jasper Johns, Piet Mondrian and Victor Vasarely. Przygotowaliśmy o nich nasze prezentacje:
Jasper Johns
Piet Mondrian
Jasper Johns-1
Jasper Johns-3
Piet Mondrian
Vasilly Kandinsky
VICTOR VASARELY
Zebraliśmy prace tych artystów w książeczki elektroniczne:
http://www.calameo.com/read/0019013301a96bb99d586
http://www.calameo.com/read/0019013302cd43f884c06
http://www.calameo.com/read/001901330311b60b03bd5
http://www.calameo.com/read/00190133029c8525a83ca
Zapoznałam uczniów z podstawowymi możliwościami programu Geogebra, w którym dzieci wykonywały proste rysunki:
http://www.smilebox.com/play/4e4441784e4459304d444d3d0d0a&blogview=true&campaign=blog_playback_link&partner=smileboxq
oraz konstrukcje:
http://youtu.be/QeleJ_bouJI
Dla naszych partnerów przygotowaliśmy kartki ze świątecznymi życzeniami i drobne słodycze:
Nasi partnerzy pamiętali o nas, gdy byli na wycieczce w Fundacji Wiktora Vasarely’ego - dla każdego z nas kupili pamiątkową kartkę z pracą Vasarely’ego:
15 kwietnia 2014 po raz pierwszy czatowaliśmy z naszymi partnerami. Komunikowaliśmy się po angielsku. Rozmawialiśmy o naszych zainteresowaniach, pogodzie, rodzeństwie, zwierzakach i oczywiście o naszych ulubionych artystach-abstrakcjonistach: (zdjęcia)
Polskie prace na konkurs rysunkowy związany z abstrakcjonistami:
http://en.calameo.com/read/0019013305d4fd13409fa
Wybraliśmy najlepsze wg nas prace naszych francuskich partnerów. Dla zwycięzców przygotowaliśmy dyplomy i drobne nagrody.
Nasi partnerzy pokazali nam stronę http://therese.eveilleau.pagesperso-orange.fr/pages/jeux_mat/textes/vasarely.htm, dzięki której stworzyliśmy prace w stylu Wasarelego:
Podsumowaliśmy pracę w naszym projekcie korzystając z aplikacji AnswerGarden:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz