Podczas projektu uczniowie stworzą gry matematyczne i prześlą je partnerom, którzy je przetestują.
Następnie partnerzy opracują wspólną grę i zagrają w nią jednocześnie podczas szkolnych obchodów Międzynarodowego Dnia Matematyki.
Naszymi partnerami w projekcie są nauczyciele i uczniowie z Súkromná základná škola Dotyk w Ružomberok na Słowacji, Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu w Fatsa w Turcji, Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola w Dunakeszi na Węgrzech oraz Özel İsmail Kaymak Ortaokulu w Merkez w Turcji.
- Uczniowie przygotowali własne propozycje logo naszego projektu. Można je obejrzeć w prezentacji: POLSKIE PROPOZYCJE LOGO
- Musimy wybrać jedną propozycję, która będzie nas reprezentować w międzynarodowym etapie konkursu. Uczniowie wybierają jedną propozycję:
- Wybraliśmy polską propozycję logo projektu - w głosowaniu wygrała praca Ani:
Opracowaliśmy trzy gry matematyczne:
1. Działania na liczbach naturalnych - gra/quiz w aplikacji Scratch MATHS QUIZ FROM WROCŁAW
2. SAILBOAT MATHS QUIZ w aplikacji Genial.ly
3. FIND THE AREA OF THE POLYGON w Quizizz - ważny do 3 lipca 2022 https://quizizz.com/join?gc=57213597
LINK DO GŁOSOWANIA MIĘDZYNARODOWEGO NA LOGO PROJEKTU
14 marca wspólnie ze słowackimi partnerami świętowaliśmy Międzynarodowy Dzień Matematyki, grając w przygotowanego przez polskiego i słowackiego koordynatora projektu Kahoota oraz grę "Who has?". Udało się pokonać różnice programowe miedzy naszymi krajami, aby stworzyć wspólne gry matematyczne. Pierwsze rozgrywki wygrała polska drużyna:)
Gry do przetestowania:
Fatsa Mehmmet Akif Ersoy Ortaokulu:
KOMENTARZE
Dość proste gry
Świetnie się bawiłem grając w te gry ciekawe przykłady szkoda, że gry nie są trochę dłuższe,
znalazłem kilka błędów
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola, Dunakeszi, Węgry:
https://scratch.mit.edu/projects/654799647
https://scratch.mit.edu/projects/656439840
https://view.genial.ly/622dded697baa9001a216914/interactive-content-lets-play-with-maths-domi
https://view.genial.ly/622dfa5b9eac8b0011457167/interactive-content-vibrant-quiz
https://wordwall.net/resource/29718754
https://learningapps.org/watch?v=pcecfnk8a22
KOMENTARZE:
Świetnie się bawiłem rozwiązując zadania w grze w aplikacji Scratch
świetne zadania, trzeba pomyśleć, żeby je rozwiązać
gry wyglądają bardzo interesująco
gry działają bardzo dobrze
świetny pomysł: połączenie matematyki i programowania w Scratchu
Súkromná základná škola Dotyk, Ružomberok, Słowacja
KOMENTARZE
Gry są bardzo pomysłowe
pierwszy raz grałem w tak ciekawą grę
świetna zabawa z matematyką
zabawa i nauka w jednym, gratulacje!
bardzo ciekawe gry wymagające przemyśleń
16 maja ponownie spotkaliśmy się z partnerami, aby rozegrać drugi, kończący nasz projekt test Kahoot. W wideokonferencji uczestniczyli poza nami uczniowie ze Słowacji i Węgier. Choć nie wygraliśmy tej międzynarodowej rozgrywki matematycznej to zyskaliśmy kolejną okazję, aby poćwiczyć i sprawdzić umiejętności matematyczne.
Część zadań z quizu znalazła się we wspólnej grze, stworzonej w aplikacji Genially:
https://view.genial.ly/6291e3826bc63f0012042514/interactive-content-magnetic-board-quiz https://view.genial.ly/6291e3826bc63f0012042514/interactive-content-magnetic-board-quiz
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz