Translate

LET'S PLAY WITH MATHS

 Podczas projektu uczniowie stworzą gry matematyczne i prześlą je partnerom, którzy je przetestują.  

Następnie partnerzy opracują wspólną grę i zagrają w nią jednocześnie podczas szkolnych obchodów Międzynarodowego Dnia Matematyki.

Naszymi partnerami w projekcie są nauczyciele i uczniowie z Súkromná základná škola Dotyk w Ružomberok na Słowacji, Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu w Fatsa w Turcji, Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola w Dunakeszi na Węgrzech oraz Özel İsmail Kaymak Ortaokulu w Merkez w Turcji.

 

  • Uczniowie przygotowali własne propozycje logo naszego projektu. Można je obejrzeć w prezentacji: POLSKIE PROPOZYCJE LOGO


  • Musimy wybrać jedną propozycję, która będzie nas reprezentować w międzynarodowym etapie konkursu. Uczniowie wybierają jedną propozycję:

LINK DO GŁOSOWANIA KRAJOWEGO

  • Wybraliśmy polską propozycję logo projektu - w głosowaniu wygrała praca Ani:



Opracowaliśmy trzy gry matematyczne:

1. Działania na liczbach naturalnych - gra/quiz w aplikacji Scratch MATHS QUIZ FROM WROCŁAW

2. SAILBOAT MATHS QUIZ w aplikacji Genial.ly

3. FIND THE AREA OF THE POLYGON w Quizizz - ważny do 3 lipca 2022  https://quizizz.com/join?gc=57213597



LINK DO GŁOSOWANIA MIĘDZYNARODOWEGO NA LOGO PROJEKTU

14 marca wspólnie ze słowackimi partnerami świętowaliśmy  Międzynarodowy Dzień Matematyki, grając w przygotowanego przez polskiego i słowackiego koordynatora projektu Kahoota oraz grę "Who has?". Udało się pokonać różnice programowe miedzy naszymi krajami, aby stworzyć wspólne gry matematyczne. Pierwsze rozgrywki wygrała polska drużyna:)










 


Gry do przetestowania:

Fatsa Mehmmet Akif Ersoy Ortaokulu:

 KOMENTARZE
  • Dość proste gry  
  • Świetnie się bawiłem grając w te gry ciekawe przykłady szkoda, że gry nie są trochę dłuższe, 
  • znalazłem kilka błędów

Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola, Dunakeszi, Węgry:

https://scratch.mit.edu/projects/654799647

https://scratch.mit.edu/projects/656439840

https://view.genial.ly/622dded697baa9001a216914/interactive-content-lets-play-with-maths-domi

https://view.genial.ly/622dfa5b9eac8b0011457167/interactive-content-vibrant-quiz

https://wordwall.net/resource/29718754

https://learningapps.org/watch?v=pcecfnk8a22

 KOMENTARZE:
  • Świetnie się bawiłem rozwiązując zadania w grze w aplikacji Scratch  
  • świetne zadania, trzeba pomyśleć, żeby je rozwiązać 
  • gry wyglądają bardzo interesująco  
  • gry działają bardzo dobrze  
  • świetny pomysł: połączenie matematyki i programowania w Scratchu


 Súkromná základná škola Dotyk, Ružomberok, Słowacja

 KOMENTARZE
  • Gry są bardzo pomysłowe
  •  pierwszy raz grałem w tak ciekawą grę 
  • świetna zabawa z matematyką 
  • zabawa i nauka w jednym, gratulacje! 
  •   bardzo ciekawe gry wymagające przemyśleń
     
    16 maja ponownie spotkaliśmy się z partnerami, aby rozegrać drugi, kończący nasz projekt test Kahoot. W wideokonferencji uczestniczyli poza nami uczniowie ze Słowacji i Węgier. Choć nie wygraliśmy tej międzynarodowej rozgrywki matematycznej to zyskaliśmy kolejną okazję, aby poćwiczyć i sprawdzić umiejętności matematyczne.  
    Część zadań z quizu znalazła się we wspólnej grze, stworzonej w aplikacji Genially:
    https://view.genial.ly/6291e3826bc63f0012042514/interactive-content-magnetic-board-quiz https://view.genial.ly/6291e3826bc63f0012042514/interactive-content-magnetic-board-quiz
     



     
     

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz