Translate

DISCOVER OUR PLANET

Projekt DISCOVER OUR PLANET był realizowany wspólnie z węgierską szkołą Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola w Dunakeszi. Projekt związany był z prezentowaniem najpiękniejszych miejsc naszej planety i zagadnieniami ochrony środowiska, a jego zadaniem było kształtowanie odpowiedzialnej postawy za świat wokół nas. Zrealizowano następujące zadania:
 • Przygotowano materiał filmowy o naszej szkole, a następnie prezentację o członkach polskiej grupy. 



http://en.calameo.com/books/0019013305c21ca35bcb8


• Przedstawiliśmy zdjęcia Ziemi z kosmosu, wykonane przez polskich uczniów w ramach programu „Sally Ride EarthKAM”. 


• Zebraliśmy informacje o 7 najcenniejszych wg uczniów skarbach przyrodniczych Dolnego Śląska i przesłaliśmy je w postaci prezentacji partnerom. 








• Uczniowie wybrali 7 najpiękniejszych miejsc w Polsce, przygotowali o nich krótkie prezentacje oraz quizy interaktywne dla partnerów.

Bialowieza_National_Park(1).pdf
BIESZCZADY_Agata_T.pdf
Bieszczady_Zuzia_S(1).pdf
Pieniny_Igor_W(1).pdf
Roztocze.pdf
Slowinski_National_Park.pdf
Swietokrzyski_Park_Dominika_H.pdf
Tatra_Mountains(1).pdf

Jagoda S:
http://LearningApps.org/display?v=pyw6c2k2t17
Julia D:
http://LearningApps.org/display?v=p7yeipeca17
Zuzia S:
http://LearningApps.org/display?v=pme1cxut517
Eliza P:
http://LearningApps.org/display?v=prh2jsbkc17




 • Uczestnicy wybrali po kilka najpiękniejszych miejsc na różnych kontynentach i zebrali je we wspólnych prezentacjach. 








• Uczniowie stworzyli własną listę zagrożonych gatunków zwierząt. Umieścili ją na tablicy padlet wraz z informacjami o tych gatunkach.

Zrobione przy pomocy aplikacji Padlet

• Korzystając z aplikacji popplet uczniowie stworzyli listę zagrożeń dla naszej planety.



 • Zorganizowaliśmy spotkanie na Skype, podczas którego uczniowie mieli okazję lepiej się poznać i opowiedzieć o swoich miastach. Spotkanie zakończyło odśpiewanie refrenu piosenki Michaela Jacksona „Heal the World”

 • Uczestnicy przygotowali odpowiedzi na pytanie „Jak możemy chronić naszą planetę?”. Swoje pomysły przedstawili na tablicy linoit





Podczas realizacji projektu uczniowie korzystali z następujących programów i aplikacji: Movie Maker, PowerPoint, Calameo, Learning Apps, Kizoa oraz umożliwiające współpracę z partnerami: Popplet, Padlet, Linoit. Tworzyli także wspólne dokumenty na dysku Google.  

Projekt został nagrodzony Krajową i Europejską Odznaką Jakości eTwinning:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz